Som el nucli d'una xarxa
de relacions
Intermèdia és constituïda el 1990 per l’advocat i periodista Toni Rodríguez Pujol i dirigida pel consultor de comunicació Albert Ortas.
Som un equip de professionals intergeneracional expert en comunicació estratègica.
el nostre viatge de comunicació i innovació
Compromís
Disponibilitat, adaptabilitat, rigor
Professionalitat
Experiència i diversitat, intergeneracionals
Connexió
Influència, networking
Confiança
Bones pràctiques, ètica, empatia, proximitat
Incorporació: Novembre del 1990 (fundador).
Llicenciat en Dret i Periodisme. Va començar a exercir com a periodista l’any 1973, especialitzant-se tot seguit en informació política i econòmica.
Ha treballat a Correo Catalán i Circuit Català de TVE, va col·laborar entre 1980 i 1998 a El Periódico de Catalunya i va col·laborar a El País, La Vanguardia, Catalunya Ràdio i altres mitjans de comunicació, en llocs de direcció de diferents seccions i programes. Premi Ciutat de Barcelona de Periodisme 1986. Expert en campanyes electorals, generació de missatges positius, gestió de crisis i creació de cercles de confiança als àmbits institucional i mediàtic.
Va començar dirigint la comunicació de campanyes electorals disruptives a la Cambra de Comerç de Barcelona (Antoni Negre 1991, 1994 i 1998) el Futbol Club Barcelona (Joan Laporta 2003 i 2006), col·legis professionals (ICAB, ICPB) i altres institucions. Especialitzat en la creació de relats, gestió de crisis, estratègies de comunicació i lideratges compartits.
Se sent periodista i escriptor vocacional. Li agrada la gent, la literatura, el cinema, el teatre, el jazz, l’òpera, la fotografia, la gastronomia, la litúrgia, els viatges i jugar al parxís o la botifarra amb amics. Els seus paisatges preferits són el mar de Banyalbufar i les muntanyes de Llívia.
Incorporació: Desembre del 2008.
L’Aina va estudiar Comunicació Audiovisual a l’Universitat Ramon Llull - Blanquerna i un Executive MBA a ESIC Business School.
És la responsable de la marca Intermèdia i de les trobades relacionals Intermèdia Confidencial. Gestiona projectes de desenvolupament de l’empresa i coordinació entre persones i equips. Destaca també la seva tasca en l’impuls de plans de comunicació digitals als clients de l’agència. Algunes empreses o institucions a qui ha donat servei darrerament són el Cercle d’Economia, el Palau Robert o Oxfam Intermón.
Gaudeix de les estones en família i li agrada dur un estil de vida saludable, cuidant l’alimentació i practicant ioga o sortint a córrer ben d’hora.
Incorporació: Gener del 1992.
L'Eva té formació superior en gestió empresarial - comptabilitat i màrqueting - per la UOC.
Es va unir a l'equip del Toni Rodríguez als inicis de l'empresa, l'any 1992, i abans va estar treballant en una editorial mèdica. La seva tasca professional s’ha desenvolupat gestionant la part administrativa de l’empresa; el seguiment i control pressupostari de projectes, així com també s’ha especialitzat en l’organització i producció d’esdeveniments.
Li agrada viatjar, caminar per la muntanya i la platja, fer pilates i estiraments, i també veure sèries.
Incorporació: Octubre del 2003.
Roser Alcocer és llicenciada en Filologia Anglesa per la UB i MBA per ESADE.
Té una àmplia experiència en el disseny i execució de plans de comunicació, la gestió de crisi, les campanyes electorals i la relació amb els mitjans. També en l’organització d’esdeveniments, tant presencials com online i híbrids.
En els darrers anys s’ha especialitzat en la comunicació corporativa, amb clients com el BSM, TRAM, el Port de Barcelona, Oracle o Ferrocarrils de la Generalitat, i també s'ha centrat en clients del sector de la salut digital, com és el Barcelona Health Hub.
Li agrada viatjar, l'arquitectura i el disseny, la fotografia, la música i la natació.
Incorporació: Gener del 2008.
En Carles és director de projectes i editor de continguts a Intermèdia Comunicació.
Llicenciat en Periodisme a Blanquerna i màster en Estudis de Cinema i Audiovisual Contemporanis per la Universitat Pompeu Fabra. La comunicació verbal i la redacció escrita són els seus dos punts forts. Ha acumulat experiència en el periodisme cinematogràfic (Avui, ABC, Levante EMV, Dirigido Por, etc.), en l’entorn digital (edita el seu propi web: Transit) i en la docència (CCCB, La Casa del Cine).
Des de la seva incorporació a Intermèdia l’any 2008, ha treballat per a clients de múltiples sectors (cultural, científic, jurídic, funerari, tecnològic, educatiu, mobilitat) com per exemple Parlem Telecom, Col·legi de Procuradors de Barcelona, GSMA, Gremi de Garatges de Barcelona i Província, Mémora o Cementiris de Barcelona.
Si no està treballant en algun racó de Barcelona, és habitual trobar-lo en companyia dels seus tres fills, al Camp Nou, al cinema, en un concert o llegint una novel·la.
Incorporació: Octubre del 2010.
La Carme Alba és llicenciada en Periodisme per la UAB, Màster en Gabinets de Comunicació i Relacions Públiques per la UAB i Executive MBA a ESIC Business School.
Té una àmplia experiència en el disseny de plans de comunicació, redacció de continguts, relació amb mitjans, organització d’esdeveniments i la gestió i contractació de celebrities i influencers.
En els darrers anys s’ha especialitzat en el sector retail, amb clients com els centres comercials La Maquinista, Splau, Glòries, l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB), la Boqueria o el Grup Sorli.
Li agrada descobrir el món, la música, la gastronomia, les sèries i el ball.
Incorporació: El 2016 va fitxar per Undatia (empresa integrada a Intermèdia el 2022).
Anna Caballero és llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Compta amb una àmplia experiència en mitjans de comunicació i com a consultora estratègica de comunicació. Al llarg de la seva carrera, ha dissenyat i elaborat plans de comunicació, gestionant la reputació i la comunicació de crisi, i en els últims anys s’ha especialitzat en la formació en habilitats comunicatives, formació de portaveus i comunicació de crisi.
Ha col·laborat amb diverses institucions públiques, com la Generalitat de Catalunya, ajuntaments, RENFE i FGC, així com amb empreses privades de renom, incloent-hi REPSOL, Michelin, Nestlé, Fundació la Caixa i LEGO. Actualment, gestiona la comunicació d’una empresa energètica i desenvolupa projectes en els sectors de la salut, el treball i l'economia.
A més del seu compromís professional, li encanta descobrir la natura practicant senderisme, BTT i cicloturisme. També gaudeix de la diversió, els amics i el ball, mostrant així el seu vessant més social i dinàmica.
Incorporació: El 2016 va fitxar per Undatia (empresa integrada a Intermèdia el 2022).
Laura Fernández és llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Tècnica Superior en Imatge.
Té una àmplia experiència com a consultora estratègica de comunicació corporativa: disseny i execució de plans estratègics de comunicació externa 360 graus, relacions públiques i relacions amb els mitjans de comunicació. Ha treballat com a redactora de “Mi bebé y yo” i en agències com Atrevia o Undatia Comunicació, especialitzant-se en l’elaboració de plans i estratègies de comunicació online per ajudar les marques a posicionar-se en l’univers digital. Els últims anys ha treballat per la Fundació puntCat, el Congrés Mundial de Turisme de Neu, Muntanya i Benestar, la Trobada Empresarial al Pirineu, el Consell Esportiu del Baix Llobregat o la Conferència del Decenni de l’Oceà de la UNESCO, entre d’altres.
Li agrada viure noves experiències a través dels viatges i els llibres i sentir-se activa i vital, gràcies a l’esport i el ball.
Incorporació: Febrer del 2024.
Agustín Rodríguez és Delineant i Periodista col·legiat des de 1987.
Té una àmplia experiència en el disseny d'estratègies i execució de plans de comunicació, la gestió de crisi, i la relació amb els mitjans. En els últims 25 anys, s'ha dedicat a la comunicació corporativa, treballant com a director de Comunicació d'Aena a Catalunya, el RCD Espanyol de Barcelona i a l'empresa pública Infraestructures de la Generalitat.
Li agrada tot allò relacionat amb història de la Segona Guerra Mundial, i és un amant de fer caminades i visitar ciutats a peu. La música dels 80 i de Barry White, i els Bee Gees el fan desconnectar de la terra. Col·lecciona plomes i bolígrafs.
Incorporació: El 2007 va fitxar per IP Comunicación (empresa integrada a Intermèdia el 2020).
El Sergi Cañisà és periodista per la Universitat Pompeu Fabra i amb la llicenciatura d'Història pràcticament finalitzada, a la Universitat de Barcelona.
Amb 20 anys d’experiència professional en l’àmbit de la comunicació corporativa i institucional i tres anys d’experiència en periodisme econòmic en premsa escrita i agències internacionals informatives/televisió. En els darrers anys s’ha especialitzat en la comunicació corporativa amb clients vinculats a l'àmbit dels serveis professionals, la R+D i col·legis professionals, com Bové Montero y Asociados, Bellavista Legal, Alhos Advocats i Economistes, el Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, i també Gestora de Runes o GSMA.
Li agrada conèixer el món, la lectura, el cinema, la música, la natació i cuidar les plantes. Està planificant el seu proper viatge al Japó, un país que ha visitat dos cops i que l’ha fascinat.
Incorporació: Va fitxar per IP Comunicació i el 2014 (empresa integrada a Intermèdia el 2020).
El Jaume Moreno és llicenciat en Ciència de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en Gestió de Polítiques Públiques per la Universitat Alfonso X el Sabio.
Té una àmplia experiència en el camp de la comunicació institucional i política després d'haver treballat per organitzacions com l’Ajuntament de Barcelona. També ha participat com a professor convidat en diferents màsters impartits per l’IL3 de la Universitat de Barcelona. A Intermèdia participa en la concepció i desenvolupament d’estratègies de premsa, relacions institucionals i campanyes electorals, amb clients com el Port de Barcelona, CLIA, BSM o el Caateeb.
Li agrada viatjar, llegir, la música, l’art, el teatre i passejar per Barcelona.
Incorporació: Novembre del 2023.
La Carme ha estat cap de redacció durant 16 anys la revista Cuina i té més de 25 anys de trajectòria professional com a redactora en mitjans de comunicació digitals i en paper. Durant 8 anys va viure i treballar al Principat d’Andorra en mitjans com Ràdio Nacional d’Andorra i el Diari d’Andorra, i també va treballar com a redactora de societat al diari Avui, abans de dedicar-se a la informació gastronòmica i, finalment, a la comunicació corporativa a Intermèdia, on elabora continguts i desenvolupa tasques comunicatives per a clients com Parlem Telecom, Avalis, Cimalsa i TRAM.
És una apassionada de la gastronomia mexicana, li agrada la fotografia i el rockabilly dels anys 50 i sovint la trobareu fent senderisme per alguna ruta de muntanya.
Incorporació: Març del 2023.
Mireia Arisa és llicenciada en Periodisme i Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra
La Mireia va iniciar la seva trajectòria fa 18 anys a Intermèdia i també ha col·laborat amb IP Comunicación (actualment integrada a Intermèdia). Té una àmplia experiència en la comunicació corporativa, la relació amb els mitjans i la gestió de continguts digitals i en la dinamització d’estands i d’esdeveniments. Està donant servei a clients del sector tecnològic i de la innovació com el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya i el Consorci de la Zona Franca, municipal com BSM o de la mobilitat com és el cas de TRAM.
Li agrada la música rock i el ball, la fotografia i la lectura, el dibuix i descobrir nous restaurants a Barcelona.
Incorporació: Abril del 2022.
Llicenciat en periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Té experiència en el disseny i execució de plans de comunicació, relació amb els mitjans de comunicació redacció de continguts i materials de premsa. Al llarg de la seva trajectòria com a consultor de comunicació corporativa, ha assessorat empreses, associacions i entitats socials i dels àmbits de la salut, econòmic i audiovisual, com la Conferència del Decenni de l’Oceà de la UNESCO, l’Associació Espanyola contra el Càncer, CIMALSA, Planeta Junior, Leitat i el Congrés Mundial de Turisme de Neu, Muntanya i Benestar, entre d’altres.
Li agrada passar el seu temps lliure amb els seus fills, mirar sèries de suspens i true crime, gaudir i patir amb el Barça, i planificar el pròxim viatge amb l’objectiu de cada any visitar nous llocs. Els seus viatges somiats? Nova Zelanda i fer un safari per Kènia.
Incorporació: Setembre del 2022
La Maria Resina es va incorporar a Intermèdia després d’una estada de pràctiques a l’empresa mentre acabava el grau en Publicitat i RRPP a la Universitat de Vic, on va obtenir un reconeixement al “Millor expedient acadèmic”. Anteriorment, havia començat la seva formació en el món de la comunicació cursant un CFGS dual en Màrqueting i Publicitat.
Des de la seva incorporació a Intermèdia, ha treballat principalment per clients del sector retail i gastronòmic, com el centre comercial Splau, Westfield Glòries, l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, la Boqueria o el grup Sorli.
Li agrada conèixer noves cultures, el mar i la natura, és una apassionada dels animals, i gaudeix del temps en família i amics.
Incorporació: Octubre del 2023.
La Míriam és graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la UPF. La seva feina es desenvolupa en el camp de les relacions públiques, relacions institucionals, gestió d'esdeveniments, gabinet de premsa i conceptualització de campanyes de comunicació. Dona servei a clients com Barcelona Centre de Disseny, el Cercle d’Economia, el Port de Barcelona, CLIA i forma part de l’organització dels Intermèdia Confidencial.
La seva passió és viatjar, juntament amb l'esport, i el seu objectiu és visitar tots els continents i cultures.
Incorporació: el 2021 a Undatia (empresa integrada a Intermèdia el 2022).
El Marc Martínez és graduat en Comunicació a la UOC. Anteriorment, també s’ha format com a Tècnic Superior de Gestió Comercial i Màrqueting i Tècnic Superior en Realització d’Audiovisuals i Espectacles amb Multimèdia Interactiva.
A la seva feina destaca la gestió, creació i planificació de continguts per a les xarxes socials i la implementació d’una bona estratègia digital. Ha treballat amb TRAM, Trobada Empresarial al Pirineu, La Boqueria, Splau, entre altres clients.
Li encanta viatjar i conèixer món, també és un apassionat de l’esport i sempre que pot surt a ballar.
Incorporació: Abril del 2024.
La Maria és graduada en Periodisme per la UPF.
Amb experiència en periodisme digital i comunicació institucional, a Intermèdia Comunicació la seva feina se centra en gabinets de premsa, gestió d’esdeveniments, comunicació corporativa i relacions públiques. Dona suport a diferents projectes com el Fòrum FEMCAT, la marca Intermèdia, l’ACM i el Cercle d’Economia.
L'apassiona la història i la cultura, li agrada fer plans i passar estones amb el seu entorn proper i familiar i gaudeix cuinant, practicant diferents exercicis de ‘mindfulness’ i explorant el món.
Incorporació: Va fitxar per IP Comunicación el 2009 (empresa integrada a Intermèdia el 2020).
La Magda Baca és diplomada en Turisme per la UdG. La Magda fa 14 anys que forma part del nostre equip, primer a IP Comunicación i des del novembre del 2020 al departament d’administració i comptabilitat d’Intermèdia Comunicació.
Li agrada viatjar a Alemanya, la lectura i el rock. Està pensant en el seu pròxim concert.